Update 19/07/2016

Commissies, procedures & agenda items

Als actief lid binnen de vereniging heb je er vanaf deze week een hoop nieuwe functionaliteiten bij gekregen. Zo hebben we een hoop mogelijkheden met betrekking tot commissiedocumenten toegevoegd en zijn procedures ook een stuk geavanceerder geworden. We leggen je uit wat er nieuw is.

Uitvoerende koppelen aan procedurestappen

Het was al mogelijk om één of meerdere uitvoerenden aan een procedure te koppelen, maar wie dan welke stap moest uitvoeren, dat kon je niet terugzien. Inmiddels hebben we het mogelijk gemaakt om uitvoerenden te koppelen aan één of meerdere stappen in een procedure.

Hiervoor ga je naar procedures, open je de procedure waarvan je uitvoerenden aan de stappen wilt koppelen, en zorg je dat je alle uitvoerenden voor de procedure hebt toegevoegd. Je kunt uitvoerenden vervolgens koppelen door óf een uitvoerende aan te klikken en aan te vinken bij welke stappen hij/zij betrokken is, óf door een procedurestap aan te klikken en daar één of meerdere uitvoerenden aan te vinken.

Submappen voor commissiedocumenten

Op de MyClub pagina in in Back-site kun je voortaan ook submappen toevoegen voor al je commissiedocumenten. Bij het aanmaken van een nieuwe map geef je eenvoudig aan wat de hoofdmap moet zijn, en je documentmap wordt direct op de juiste plek toegevoegd. Zo kun je je documenten een stuk overzichtelijker beheren.

Zichtbaarheid commissiedocument wijzigen

Bij het plaatsen van een document kon je al kiezen voor wie het document gepubliceerd werd, maar nu hebben we tevens de optie toegevoegd om de hoofdcommissie toegang te geven tot documenten. Daarnaast kun je voortaan de zichtbaarheid van commissiedocumenten en -mappen wijzigen. Kies er eenvoudig voor om documenten voortaan niet meer te publiceren of een hele map toegankelijk te maken voor alle ingelogde leden.

Gelezen documenten aftekenen

Wil je graag registreren of leden documenten hebben gelezen en/of het lezen van bepaalde documenten verplicht maken? Dan kan dat voortaan. Door in een procedure documenten te koppelen en aan te vinken dat het lezen ervan verplicht is, kun je registreren of leden een document hebben geopend en laat je hen eenvoudig zelf aftekenen dat ze het document helemaal hebben gelezen.

Bestaand agenda item herhalen

Er was eerst al de optie om een herhalend agenda item toe te voegen, maar dat gold alleen voor nieuwe agenda items. Inmiddels hebben we de functionaliteit zo aangepast dat je ook voor bestaande agenda items een herhalingsinterval in kunt stellen.

Heb je nog vragen?

Kom je er ondanks bovenstaande uitleg niet aan uit hoe de nieuwe functionaliteiten werken? Laat het dan aan ons weten via een Problemen & Wensen item en we komen zo snel mogelijk bij je terug.