Club-assistent | Business
Met jouw businessvereniging verbind je professionals en organisaties met elkaar. Door het organiseren van netwerkevenementen en het delen van kennis en expertise binnen de branche, biedt je met jouw businessclub een platform om verbonden te blijven met alle ontwikkelingen binnen de sector of regio.
Deze waardevolle netwerkevents van jouw businessclub draaien op de inzet van vrijwilligers.
En naast de organisatie van de evenementen en netwerkborrels, verzorgen de vrijwilligers in bestuur en commissies ook administratieve taken, zoals het bijhouden van de ledenadministratie, het beheren van de financiën, het verzorgen van de online communicatie en het werven van nieuwe leden. Allemaal taken die de vrijwilligers veel tijd kosten, vaak naast hun drukke baan of het runnen van hun eigen onderneming.
En naast de organisatie van de evenementen en netwerkborrels, verzorgen de vrijwilligers in bestuur en commissies ook administratieve taken, zoals het bijhouden van de ledenadministratie, het beheren van de financiën, het verzorgen van de online communicatie en het werven van nieuwe leden. Allemaal taken die de vrijwilligers veel tijd kosten, vaak naast hun drukke baan of het runnen van hun eigen onderneming.
Club-assistent Business wil deze gewaardeerde vrijwilligers ontzorgen.
Club-assistent Business biedt jouw businessclub het meest complete verenigingspakket. Hiermee houd je alles van ledenadministratie tot activiteit inschrijving en mailings eenvoudig bij in één online systeem. Benieuwd hoe we jouw businessclub kunnen ondersteunen? Bekijk dan direct onze producten.
Club-assistent Business biedt jouw businessclub het meest complete verenigingspakket. Hiermee houd je alles van ledenadministratie tot activiteit inschrijving en mailings eenvoudig bij in één online systeem. Benieuwd hoe we jouw businessclub kunnen ondersteunen? Bekijk dan direct onze producten.
Meer doen in minder tijd
Events organiseren wordt nog makkelijker
Creëer een online smoelenboek
Club-assistent Business voor personeelsverenigingen
Personeelsverenigingen spelen een belangrijke rol bij het organiseren van personeelsuitjes en evenementen, waarmee ze bijdragen aan een positieve werksfeer en het versterken van de onderlinge banden tussen collega's. Het organiseren van zulke activiteiten kan echter behoorlijk tijdrovend zijn en veel communicatie en energie vragen van de vrijwilligers die dit werk verrichten.
Om deze processen te vereenvoudigen en efficiënter te maken, hebben personeelsverenigingen vaak behoefte aan ondersteunende software. Met Club-assistent Business bieden we personeelsverenigingen deze support.
Benieuwd hoe we dat doen? Lees dan verder
Om deze processen te vereenvoudigen en efficiënter te maken, hebben personeelsverenigingen vaak behoefte aan ondersteunende software. Met Club-assistent Business bieden we personeelsverenigingen deze support.
Benieuwd hoe we dat doen? Lees dan verder
Waarom kiezen voor Club-assistent Business
- Online werken
- Al je werkzaamheden in één systeem
- Nooit dubbel werk doen
- Een website in je eigen stijl
- Het ideale communicatiemiddel
- Professionele uitstraling
- Eigen app
Contributie
Stel de contributie regels in en genereer een incassobatch.
en meer
Bekijk alle modules die Club-assistent biedt
Wil je snel aan de slag met Club-assistent of ben je benieuwd hoe het er voor jouw vereniging uit zou zien? Wij denken graag met je mee.
Laat je telefoonnummer achter en we bellen je terug.
Laat je telefoonnummer achter en we bellen je terug.
Contactformulier